tisdag 24 maj 2011

Bita i gräset


Igår var det dags att bita i gräset igen. Vår duktiga instruktör säger alltid så när det är dags för armhävningar. Vi ska gå ända ner till gräset och bita av... Nästa vecka är sista gången på vår suveräna utomhusträning och då kan inte jag för då ska jag gå på M1 utbildning. Därför går jag över på ett nytt träningsupplägg som jag lagt upp inför Borås klassikerns tre kommande tävlingar. Vecka 21-32 kommer jag att köra udda veckor; 1 simning, 2 cykel och 1 cykel+löpning. Jämna veckor blir det: 1 simning, 2 löpning och 1 löpning+cykel. V 32 är det dags för Klassikersimmet. Vecka 33-34 blir det 1 löpning, 2 cykel och 1 cykel+löpning. Vecka 34 är det dags för Viaredsjönrunt 10 mil. Vecka 35-37 blir det 4 löpning och vecka 37 är det dags för Kretsloppet 1 mil. Är det någon som är sugen på att hänga på ett eller flera pass så är det bara att säga till. Det är mycket roligare med sällskap! Lägg på detta till en hel del agilitypass och tävlingar i sommar också och jag tror att jag kommer att vara i hyfsad form till hösten;)

//Linda