onsdag 3 juli 2013

Fina Real barn!

Dagens inlägg går till Reals fina barn. Vi börjar med första kullen från Norge och fina Mira, Real Glace Bay av Heliomar. Tack för de fina bilderna på er underbara tjej!
Mira snart 4 år

Mira

I kull 2 från Finland har det kommit en hälsning från Minna och Ella, Trindy´s Real Surprice. Här kommer lite bilder på vackra Ella! Tack Minna för de fina bilderna!

Ella snart 2.5 år

Ella
Från kull 3 blir det lite bilder på stilige Billy, Wildbird Billy Bråttom. Även han är en glad och vänlig kille. Tack för de fina bilderna. Jag längtar efter att ses på Specialen!

Billy snart två år

Billy
Från kull 3 får jag också rapportera att både Wille och Vessla tävlas i agility och lydnad. Ja, ja Ellinor snart i lydnad i alla fall:) Ni är så duktiga och otroligt inspirerande att följa! Vår Lycka har startat i working test och gjort fint ifrån sig och kommer under sommaren debutera i lydnad. Sist men inte minst glädjande nyheter att fem av sju valpar nu är friröntgade på höfter och armbågar. Nu väntar vi bara på de två sista resultaten.

Jag måste säga att jag är oerhört glad över den fina kontakt jag har med flera av ägarna till Reals barn. Det är väldigt roligt att som hanhundsägare få följa kullarna på så nära håll. Tack för att ni hör av er och berättar hur ni har det och skickar fina bilder. Ni har gjort ett fantastiskt fint jobb med hundarna och de är otroligt trevliga både som familjehundar och träningsvänner. Man kan inte bli annat än stolt!

Fler bilder finns i valparnas egna bilder. Gå in på Reals sida och klicka er vidare till respektive album.