lördag 2 november 2013

Ridning och lydnad

Den här veckan har jag varit ledig några dagar då det är novemberlov. Jag och tjejerna har haft lugna sköna dagar med mycket utomhusaktiviteter. Jag och Lycka har varit ute på uteritter med Moneypenny. Det har även blivit lite lydnadsträning. Idag hade jag tänkt att ge mig ut på en lång härlig helgtur med häst och hund, men skon hade trillat av. Har bett en vänlig själ att hjälpa mig att slå på skon så förhoppningsvis kommer jag ut på en skön tur i morgon;)
 
Jag har även fått godkänt på mina första historia poäng och nästan alla julklappar är inhandlade efter en tur till Gekås igår. Visst har jag varit duktig;):D
 
När vi tar in hästarna får man se till att vår lilla valpusling;) Vilja inte står i vägen. Hon är lite för orädd för sitt eget bästa. Krubban är en utmärkt förvaring av söt spanielflicka. Även om hon själv ser mycket förnärmad ut:D