måndag 1 april 2013

En härlig påsk!


Lycka 18 mån

 Nu är påsken slut och det har varit väldigt lata och sköna dagar med familjen. Jag borde ha pluggat ännu mer, men det får jag ta igen denna veckan. Inget lov för mig alltså:(

Idag har vi varit ute hela dagen. På förmiddagen arbetade vi i skogen och eldade ris tillammans med grannarna. En väldigt mysig förmiddag som avslutades med korvgrillning. Resten av dagen har vi arbetat i trädgården. Jag tog en liten paus och tränade Lycka och Nova på baksidan. Vi körde långa linjetag som gick från äng, över mur och in i risig skog. De löste det så snyggt. Blev grymt imponerad! Sedan blev det en löparrunda med tollarna. Det blev en väldigt skön tur. Sven tränade Charma och Real ska få lite rallyträning också innan natten är här. Så alla två- och fyrfotade är välrastade.Vi har även tagit fram vår fina husvagn. Jag längtar verkligen efter att vi ska ge oss ut på härliga vårturer!