lördag 21 juni 2014

Semester!

Nu har jag gått på semester och jag ser framemot en lång skön sommar! Till hösten kan jag se framemot en fortsättning som biträdande rektor, precis innan semestern blev allt klart med min fasta tjänst.

Den senaste tiden har det varit hundläger, vi har tävlat i WT, det har varit träningsträffar och jag har tävlat hoppning med Moneypenny. Det har varit en bra tävlingsvår med många bra resultat och några sämre. Vi har fått med oss bra saker i bagaget att träna på och massor av avstämningar på delar som sitter fint. Nu ser vi framemot sommarens tävlingar.

Lite bilder från olika aktiviter:

Vilja har börjat med agility.

Träningsträff 1juni. Charma och Sofias ljuvliga Flamma

Wt cupen är klar. Pga löp två deltävlingar med Nova och två med Lycka.

Jaktträning med Nova

Lycka tränar för lydnadsklass 2 på Borås Bk´s läger i Landskrona

Real tränar rally. Målet är att bli uppflyttade till mästarklassen nu i sommar.