fredag 23 maj 2014

Wt och kennelträff

Ligger lite efter i uppdateringarna. Förra helgen åkte jag och tjejerna ner till Karlskrona för en trevlig kennelträff med Wildbird gänget där Lycka är ifrån och Real alltså är pappa. Vi bodde på hotell och på fredagen hade vi en supermysig kväll hos Ellinor och Wille. På lördagen träffade vi "valparna" från Miras två kullar. Det var roligt att träffa Lyckas halvsyskon. Lovisa hade med sig sin lilla Vilja också. Vi körde lydnadsträning, agility och utställningsträning. Sedan var det som vanligt god mat innan vi styrde hemåt. Tack Susanne och Marie-Louise, alltid lika roligt att ses. Ni är fantastiska!



Min underbara Lycka!















Reals fina "valpar" Från vänster: Lycka, Billy, Charlie och Vessla







På söndagen åkte jag och Lycka iväg på WT. De delarna jag satt upp som mål satt väldigt fint. Sedan var det lite småsaker på stationerna som drog ner poängen rejält. Men jag är jättenöjd med henne. Hon är en underbar hund! Vi fick ihop 66 p.

I morgon väntar nya utmaningar och en trevlig helg med ytterligare en kennelträff efter morgondagens hopptävling. Jag har dessutom förmånen att få vara instruktör i några delar vilket är extra roligt.