onsdag 6 februari 2013

Hoppning

Igår var det dags för veckans ridpass. Det var hoppning på schemat. Jag njöt av varje sekund. Jag saknar verkligen att ha egen häst och den riktiga ridningen, ordentliga hopp- och dressyrpass. Jag har varit utan häst i två år nu och jag har verkligen hästabstinens. Kanske inte så konstigt när man haft häst i princip hela livet. Samtidigt så inser jag att jag inte har tid just nu så jag njuter av ett pass i veckan och längtar efter min sommarhäst som jag hoppas att jag får rå om även denna sommar:)



Även idag är jag hemma och vabbar. Agnes är förkyld och hade feber igår. Idag är hon piggare så förhoppningsvis slipper vi den envisa feber som härjar nu. I kväll när Sven kommer hem får det bli ett ordentligt träningspass med hundarna.

Lycka och Nova har även varit modeller för Hööks igen. De skötte sig fint som vanligt. De är så lätta att arbeta med och fullständigt opåverkade av miljön. Förhoppningsvis får vi se bilderna i tryck framöver:)

Lycka 17 mån busar i snön