lördag 8 oktober 2011

4 veckor



Tik


Tik


Hane


Hane


Hane


Hane


Hane

Lite bilder på lillagänget igen. Nu fyra veckor gamla. Är inte långt ifrån ett besök i valplådan nu och jag kommer att ha svårt att slita mig därifrån. Reals två första kullar träffade jag aldrig som små p.g.a. det geografiska avståndet, så det ska bli så mysigt att besöka detta lilla gäng.

Idag har det varit avslutning på vår agilitykurs. Det var fantastiskt kul att se vilken utveckling våra kursdeltagare gjort. Så imponerande!

Jag har även fått ett mycket spännande uppdrag på jobbet som jag ska arbeta med under hösten. Det känns fantastiskt kul och den 23 oktober börjar jag jobba igen och då ska Sven vara föräldraledig med prinsessorna. Nu är det även full fart på mina studier, eller rättning där, det har det ju varit från början, men nu är vi mitt uppe i ett intressant rapport skrivande så nästa vecka blir det att göra och bearbeta intervjuer samt kategorisera resultat som kvällsaktiviteter när flickorna somnat. Ja i konkurrens med hårdträning. Jag och Real har anmält oss till tävling så nu får vi ligga i innan det är dags:)

På måndag börjar älgjakten också och då ligger jag och Real i beredskap att rycka ut på arbete om det behövs. Annars blir det väl till att hålla sig undan från skogen ett litet tag:)

//Linda