onsdag 18 maj 2011

Nova testar för Foderbilen




Idag har fröken Nova, Derby och Real fått testa lite olika ben för Foderbilens räkning. Först ut var Dogman Tuggrulle med kyckling. Den uppskattades av alla tre vovvarna. Derby, Real och Charma har testat den tidigare och den slank ner lika glatt den här gången. Då kan tilläggas att Real är en kräsen grabb och han tuggar inte i sig vad som helst! Tyvärr är en förpackning på tre ben inget vi kan köpa som har flera hundar dessutom av större sort. Priset på 27 kr blir även det lite väl saftigt, men som lite fredagslyx kanske;).

Nästa ben ut var Dogman Tuggpinnar med kyckling. Dessa uppskattades nästan mer av trion. Jag har även i tidigare inlägg skrivit om dessa tuggben. Jag har haft med mig dom på träningpassen ibland till pausen och Real har alltid tuggat i sig dem lika glatt.

Vi har inte många produkter kvar att testa nu, men jag kan avslöja att kommande produkt kommer att kräva ett ganska spännande test...

Ikväll ska jag åka på Uppfödarutbildning. Det är första träffen och jag tycker att det ska bli väldigt intressant och lärorikt. Jag har även passat Barcas valpar. De är fantastiskt ljuvliga! Nu är de små liven en vecka gamla. Mer information om kullen hittar du på Lanthunden.