fredag 13 maj 2011

Inte bra någonstans...


Jag har varit på massage och jag tyckte kanske någonstans att jag möjligen har blivit lite, lite bättre i ryggen. Fast jag insåg ganska snart när hon började att så var inte fallet. Jag frågade henne efteråt om det var någon del av ryggen/nacken som kändes bra men nej... men kanske lite då försökte jag men, nej... Jag har ändå en bättre period, men jag är fullt medveten om att jag skulle behöva få en behandling en gång i månaden, men det räcker inte pengarna till just nu tyvärr. Men jag fick bra övningar att arbeta med hemma och så får jag försöka få till ett besök om ett halvår igen. Idag känns det som rejäl träningsvärk i hela kroppen. Jätteskönt!

Idag vaknade jag tidigt och hade lite tid innan Sven skulle åka till jobbet så jag passade på att utnyttja tiden till ett litet löparpass med Real. Det är så underbart att komma ut så tidigt och vara med när naturen vaknar till liv, luften är fuktig och fåglarna sjunger. Det är livskvalitet! Jag hade inte så lång stund på mig så jag körde lite snabba intervaller på några hundra meter styck för att spetsa till träningen lite. Real fick samtidigt lite fysträning och han fick hålla sig i trav i olika hastigheter.