tisdag 10 maj 2011

Gudbarnen!


Jag har i två dagar haft äran att hjälpa till och passa Barcas och Snoddas fina små valpar. Vilka underbara små, så fantastiskt fina! Det är ju mina små gudbarn eftersom jag varit med och förlöst dom så jag får ta mitt ansvar! ;) För mer information om kullen gå in på Lanthunden. Lovisa vill bestämt att Charma ska ha små valpar en dag. Ja, ja, man vet ju aldrig:) Jag har också haft äran att passa ljuvliga lilla Nova som är en av våra favoritgäster. Nova fick hänga med till Annelundsparken när det var dags för lekplatsbus, detta gjorde hon med bravur. Hon låg lugnt bakom barnvagnen och sov. Ja förutom när hon provsmakade på Andrea och Felix bullpåse då förstås.;)

När det gäller våra egna vovvar har Charma fått ett jaktpass, Real har vilat och Derby har traskat med i den vanliga lunken. Idag har Sven sin unghundskurs som han är instruktör på och jag tror inte att jag orkar ge mig ut efter det. Jag och Lovisa har även planerat blommor och fixat i trädgården. Agnes hjälpte till efter bästa förmåga och förstod inte alls att man inte får kasta ut jord ut blomkrukorna, smaka jord eller tugga på plastkrukor:D

//Linda